O Salve

Salve - Zapewniamy indywidualne podejście do pacjenta
Salve – placówkę medyczną o światowym standardzie świadczonych usług w 1993 roku powołali do życia i do zdrowia dwaj lekarze ginekolodzy-położnicy: dr Waldemar Lech i dr Sławomir Sobkiewicz, wykorzystując swoje ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w Klinice Uniwersyteckiej w Łodzi.
Miłość do medycyny, której obaj założyciele mają w sobie ogromne pokłady oraz ich wielka chęć leczenia połączona z bogatym doświadczeniem zaowocowały kolejnym wielkim sukcesem: w 2008 roku powstał pierwszy w regionie łódzkim prywatny szpital o tak szerokim profilu. Szpital Salve jest jedną z najnowocześniejszych obecnie prywatnych placówek tego typu w Polsce.

Na oddział położniczy naszego szpitala przyjeżdżają kobiety z całej Polski.


Pięć przychodni i Szpital Salve to placówki w pełni przystosowane i zawsze gotowe do niesienia pomocy pacjentom, w najszerszym zakresie opieki medycznej.

W SALVE pracuje ponad 200 lekarzy wszystkich specjalności a ponad 200 000 pacjentów rocznie korzysta z naszych usług. SALVE działa zarówno w ramach kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia jak i świadczy usługi komercyjne.

Spośród większości klinik, szpitali i centrów medycznych wyróżnia nas:

  • kompleksowe podejście do procesu leczenia, od profilaktyki przez diagnostykę, opiekę specjalistyczną, aż po leczenie szpitalne,
  • indywidualne podejście do pacjenta,
  • proponowane przez nas metody leczenia są zawsze indywidualnie dopasowywane do potrzeb konkretnego pacjenta,
  • będąc u nas możesz liczyć na pełną i zrozumiałą informację o stanie Twojego zdrowia oraz sugerowanych sposobach leczenia,
  • łatwy i szybki dostęp do lekarzy, sprawne umawianie wizyt i wykonywanie badań ,
  • bezpieczeństwo – dbamy o absolutne bezpieczeństwo pacjenta na każdym etapie leczenia.

Posiadamy:

  • sprzęt medyczny najnowszej generacji, który umożliwia precyzyjną diagnostykę, zminimalizowanie bólu i szybki powrót do zdrowia, bez ryzyka powikłań; używamy materiałów i narzędzi medycznych najlepszych producentów,
  • w pełni wyposażone gabinety i nowoczesne sale operacyjne,
  • komfortowe sale pooperacyjne,
  • wysoko wykwalifikowany, doświadczony zespół lekarzy i pielęgniarek. Naszym lekarzom dajemy możliwość stosowania najnowszych osiągnięć medycyny i techniki medycznej, a pacjentom gwarancję najlepszych warunków leczenia.

W SALVE powszechnie stosowaną praktyką jest stała współpraca specjalistów różnych dziedzin. Regularne konsultacje naszego zespołu mają na celu dobór najlepszego sposobu leczenia, co przekłada się bezpośrednio na zapewnienie naszym pacjentom szybkiego powrotu do zdrowia.

SALVE posiada Certyfikat Zarządzania Jakością PN-EN ISO:9001:2008

Od początku działania SALVE przykłada ogromną wagę do jakości świadczonych usług. W trosce o wymagania i bezpieczeństwo naszych pacjentów dbamy o to, aby realizowane przez nas usługi medyczne świadczone były na najwyższym poziomie. W trosce o dobre efekty leczenia wdrożyliśmy system zarządzania jakością, który zintegrowaliśmy z kolejnymi normami odniesienia, a mianowicie systemem zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy oraz zarządzania środowiskowego. Naszą ambicją jest tworzenie placówek według najlepszych światowych standardów. Środkami do osiągania tego celu jest zapewnianie naszym lekarzom dostępu do najnowszych osiągnięć medycyny oraz technik medycznych, a naszym pacjentom zagwarantowanie komfortowych warunków leczenia poprzez troszczenie się o nich nie tylko pod względem medycznym czy fizycznym, ale także emocjonalnym.

Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby sprawowana przez nas opieka medyczna wpływała na podniesienie jakości życia pacjentów. Potwierdzeniem naszych starań jest utrzymywany przez wiele lat Certyfikat jakości dla naszego systemu zarządzania jakością zgodnego z międzynarodową normą ISO 9001:2008 oraz od roku 2014 z ISO 14001:2004 oraz OHSAS 18001:2007.

Czytaj więcejzwińrozwiń

Realizacja wymagań normy ISO 9001 to dla nas przede wszystkim ciągłe doskonalenie jakości świadczonych usług medycznych w celu spełnienia wymagań i oczekiwań naszych pacjentów, co skutecznie osiągamy poprzez cykliczne szkolenia personelu, kształtowanie kultury organizacji przyjaznej pacjentom i pracownikom oraz wprowadzanie w życie nowych projektów usprawniających zarządzanie nowoczesną placówką medyczną.

Główne założenia naszego systemu:

  • Określanie corocznych celów jakościowych dla całej organizacji oraz dążenie do ich osiągania na wyznaczonym poziomie.
  • Nadzór nad całościową dokumentacją firmy, łącznie z dokumentacją w formie elektronicznej (dokumenty systemowe, dokumenty wewnętrzne, dokumenty zewnętrzne – w tym nad aktami prawnymi).
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi z uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych dla ciągłego
    i systematycznego podnoszenia wiedzy, umiejętności i kwalifikacji naszego personelu medycznego oraz administracyjnego.
  • Nadzór nad infrastrukturą i wyposażeniem do monitorowania i pomiarów dla zapewnienia bezpieczeństwa pracy personelu oraz pacjentów, z zachowaniem przepisów BHP.
  • Zwracanie wyjątkowej uwagi na kwestie związane z higieną i gospodarką odpadami dla zapewnienia odpowiednich warunków pracy oraz przyjęć pacjentów.
  • Wysoka standaryzacja działań związanych z pozyskaniem klientów (w tym klientów instytucjonalnych), rejestracją i obsługą pacjentów (wraz z nadzorem nad ich dokumentacją oraz badaniem ankietowym satysfakcji klienta), udzielaniem informacji oraz organizacją danych usług medycznych łącznie z bieżącym monitoringiem wszelkich niezgodności w tych obszarach.
  • Nadzór i kontrola nad dostawcami wyrobów i usług różnych, ze szczególnym uwzględnieniem dostawców usług medycznych (pielęgniarskich/ położniczych/ lekarskich/ technicznych) w oparciu o określone kryteria wstępne oraz kryteria ocen ponownych.
  • Prowadzenie systematycznych i zaplanowanych audytów wewnętrznych dla ciągłego doskonalenia systemu.
  • Inicjowanie i monitorowanie działań korygujących oraz zapobiegawczych dla skutecznego usuwania wykrytych niezgodności.

Strona korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką Cookies.