Zaostrzone zasady bezpieczeństwa w Salve

Ogłoszenie stanu epidemii COVID-19 jest wyzwaniem dla całej służby zdrowia. Reagując na wymogi nowej sytuacji, wprowadziliśmy we wszystkich placówkach Salve zaostrzone zasady bezpieczeństwa. Wszelkie zmiany, które wprowadziliśmy i będziemy wprowadzać w przyszłości, wynikają z troski o bezpieczeństwo i zdrowie naszych pacjentów i personelu.

Mając na względzie fakt, że duża część pacjentów potrzebuje bezpośredniej konsultacji u lekarza, nieprzerwanie będziemy świadczyć pomoc medyczną w naszych przychodniach. Jednocześnie dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższe standardy opieki z zachowaniem podwyższonych norm bezpieczeństwa i higieny. W związku z tym wprowadziliśmy wiele zmian i regulacji, dzięki którym zarówno pacjenci, jak i nasz personel mogą w dobie epidemii COVID-19 czuć się bezpiecznie na terenie wszystkich przychodni Salve w Łodzi.

Poniżej przedstawiamy 12 najważniejszych zasad i regulacji, które wprowadziliśmy:

ZASADY BEZPIECZNEJ WIZYTY W SALVE:

  1. Zanim umówisz wizytę w naszej placówce, rozważ zamówienie teleporady, czyli konsultacji telefonicznej z lekarzem . Jest ona dostępna zarówno w ramach POZ jak i wizyt komercyjnych. Podczas teleporady lekarz przeprowadza wywiad, wydaje zalecenia, wystawia e-receptę, a w razie potrzeby e-zwolnienie. Na teleporadę umów się przez infolinię: 42/633 78 01, 42/633 56 61.
  2. Z każdym pacjentem przeprowadzamy telefoniczną ankietę weryfikującą objawy związane z ewentualną infekcją.
  3. Przed otwarciem przychodni starannie przygotowujemy wszystkie pomieszczenia (wietrzenie, dezynfekcja powierzchni i sprzętu).
  4. Prosimy o punktualne przychodzenie na umówioną wizytę – maksymalnie 10 minut przed wizytą i bez osób towarzszących (z wyłączeniem dzieci i osób niesamodzielnych).
  5. Niezwłocznie po wejściu do przychodni wymagana jest dezynfekcja rąk.
  6. Podczas rejestracji zachowaj bezpieczny dystans od innych osób (min. 1,5 m). Zwróć uwagę na taśmę wyznaczającą odległości 2 m od rejestracji.
  7. Szyby zainstalowane w punkcie rejestracji maja na celu podniesienie bezpieczeństwa, zarówno pacjentów, jaki i personelu.
  8. W punkcie rejestracji mierzymy pacjentom temperaturę oraz wypełniamy ankietę epidemiologiczną.
  9. Ustawienie krzeseł w poczekalni podyktowane jest względami bezpieczeństwa. Prosimy o ich nie przestawianie.
  10. Co godzinę dezynfekujemy powierzchnie płaskie oraz klamki i blaty.
  11. Podczas wizyty lekarze spełniają wszystkie standardy bezpieczeństwa.

Wymienione powyżej zasady i regulacje pozwalają nam świadczyć wysokiej jakości pomoc medyczną dla naszych pacjentów przy jednoczesnym zapewnieniu bezpiecznych warunków pracy dla naszego personelu. Podejmujemy te kroki działając zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego.