1. W celu sprawdzenia, czy Szpital Salve wykonuje dany typ operacji lub zabiegu, zadzwoń pod nr tel.: 42 254 64 60, 42 254 64 61.

2. Po potwierdzeniu umów się na wizytę kwalifikującą do zabiegu pod nr tel.: 42 633 78 01, 42 633 56 61 lub 42 254 64 50 – wizyta jest płatna.

Twój pobyt w szpitalu Salve

3. Na wizytę kwalifikującą zabierz ze sobą wcześniejsze wyniki badań oraz, jeśli posiadasz, skierowanie na hospitalizację.

4.Podczas wizyty kwalifikacyjnej lekarz omówi stan Twojego zdrowia, poinformuje o metodach leczenia, określi przebieg hospitalizacji oraz zleci wykonanie niezbędnych badań. Jeśli zdecydujesz się na wykonanie zabiegu/operacji w naszym szpitalu lekarz wyznaczy termin przyjęcia do placówki.

DOTYCZY ZABIEGÓW W SYSTEMIE KOMERCYJNYM (PŁATNYCH):

Jeśli zabieg będzie przeprowadzany w systemie komercyjnym (usługa płatna), podczas wizyty kwalifikacyjnej zostanie podpisana umowa.

Pobierz PDFUMOWA na zabiegi i operacje komercyjne Pobierz PDFUMOWA na zabiegi i operacje komercyjne (dla opiekuna prawnego – w przypadku, gdy pacjent jest niepełnoletni)

Całość wynagrodzenia za zabieg należy przelać na konto bankowe (podane na umowie), najpóźniej 14 dni przed datą planowanego zabiegu. Jako potwierdzenie zapłaty otrzymasz fakturę VAT.

5. W wyznaczonym terminie, o określonej godzinie, zgłoś się do rejestracji szpitala (blok operacyjny, p. II) na czczo (bez picia i jedzenia na 6 godzin przed przyjęciem).

Zabierz ze sobą: piżamę, szlafrok, pantofle, ręcznik, przybory toaletowe, szczegółową informację o lekach przyjmowanych na stałe oraz dokumenty do hospitalizacji:

  • skierowanie do szpitala
  • dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość
  • niezbędne wyniki badań (do każdego zabiegu i operacji): grupa krwi, morfologia, APTT, elektrolity (sód, potas), białko, antygen HBS, przeciwciała HCV
  • dodatkowe wyniki badań, o ile takie zleci Ci lekarz podczas wizyty kwalifikującej, po uzyskaniu informacji ze skierowania z jaką chorobą lub na jaki zabieg jesteś kierowany

6. Po rejestracji i dopełnieniu niezbędnych formalności pacjent jest kierowany na oddział.

7. Podczas pobytu na oddziale odbywa się spotkanie pacjenta z anestezjologiem – jego celem jest przeprowadzenie krótkiego wywiadu, na podstawie którego lekarz zadecyduje o rodzaju znieczulenia.

8. Twój pobyt w szpitalu będzie przebiegał w komfortowych warunkach.

Zaprojektowaliśmy nasz szpital z myślą o Twoim komforcie i bezpieczeństwie medycznym. Oznacza to nie tylko wysoki standard wykończenia wnętrz, ale również najwyższej jakości sprzęt medyczny służący do zabiegów i ratowania życia oraz wysoko wykwalifikowany, zawsze przyjazny i empatyczny personel medyczny.

9. O terminie wyjścia ze szpitala zostaniesz poinformowany przez personel szpitala.

W dniu wypisu otrzymasz kartę informacyjną, recepty oraz zalecenia dotyczące dalszego postępowania.