Zaostrzone zasady bezpieczeństwa w Salve

27 marca 2020

Zaostrzone-zasady-bezpieczeństwa-w-Salve-aktualności.webp [5.57 KB]

W trosce o Wasze bezpieczeństwo Salve zaostrza zasady bezpieczeństwa

Ogłoszenie stanu epidemii COVID-19 jest wyzwaniem dla całej służby zdrowia. Reagując na wymogi nowej sytuacji, wprowadziliśmy we wszystkich placówkach Salve zaostrzone zasady bezpieczeństwa. Wszelkie zmiany, które wprowadziliśmy wynikają z troski o bezpieczeństwo i zdrowie naszych pacjentów i personelu.

 

Mając na względzie fakt, że duża część pacjentów potrzebuje bezpośredniej konsultacji u lekarza, nieprzerwanie świadczymy pomoc medyczną w naszych przychodniach. Jednocześnie dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższe standardy opieki z zachowaniem podwyższonych norm bezpieczeństwa i higieny. W związku z tym wprowadziliśmy wiele zmian i regulacji, dzięki którym zarówno pacjenci, jak i nasz personel mogą w dobie epidemii COVID-19 czuć się bezpiecznie na terenie wszystkich przychodni Salve w Łodzi.

Poniżej przedstawiamy 11 najważniejszych zasad i regulacji, które wprowadziliśmy:

Zasady bezpiecznej wizyty w Salve:

  1. Zanim umówisz wizytę w naszej placówce, rozważ zamówienie teleporady, czyli konsultacji telefonicznej z lekarzem . Jest ona dostępna zarówno w ramach POZ jak i wizyt komercyjnych. Podczas teleporady lekarz przeprowadza wywiad, wydaje zalecenia, wystawia e-receptę, a w razie potrzeby e-zwolnienie. Na teleporadę umów się przez infolinię: 42 633 78 01, 42 633 56 61.
  2. Z każdym pacjentem przeprowadzamy telefoniczną ankietę weryfikującą objawy związane z ewentualną infekcją.
  3. Przed otwarciem przychodni starannie przygotowujemy wszystkie pomieszczenia (wietrzenie, dezynfekcja powierzchni i sprzętu).
  4. Prosimy o punktualne przychodzenie na umówioną wizytę.
  5. Niezwłocznie po wejściu do przychodni wymagana jest dezynfekcja rąk.
  6. Podczas rejestracji zachowaj bezpieczny dystans od innych osób (min. 1,5 m). Zwróć uwagę na taśmę wyznaczającą odległości 2 m od rejestracji.
  7. Szyby zainstalowane w punkcie rejestracji maja na celu podniesienie bezpieczeństwa, zarówno pacjentów, jaki i personelu.
  8. Ustawienie krzeseł w poczekalni podyktowane jest względami bezpieczeństwa. Prosimy o ich nie przestawianie.
  9. Prosimy o noszenie maseczki na twarzy przez cały pobyt w naszych placówkach.
  10. Co godzinę dezynfekujemy powierzchnie płaskie oraz klamki i blaty.
  11. Podczas wizyty lekarze spełniają wszystkie standardy bezpieczeństwa.

Wymienione powyżej zasady i regulacje pozwalają nam świadczyć wysokiej jakości pomoc medyczną dla naszych pacjentów przy jednoczesnym zapewnieniu bezpiecznych warunków pracy dla naszego personelu. Podejmujemy te kroki działając zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego.