Jak skorzystać z TELEPORADY MEDYCZNEJ w Salve:
- Umów się na telefoniczną poradę medyczną (na konkretny dzień i godzinę, dokładnie jak w przypadku zwykłej wizyty u lekarza) zarówno w ramach usług komercyjnych jak i w ramach NFZ. Telefonicznej konsultacji udzielają także lekarze Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ).Lekarz skontaktuje się z Tobą!
Teleporad w ramach usług komercyjnych udzielają:
- Internista
- Pediatra
- Ortopeda / ortopeda dziecięcy
- Okulista / okulista dziecięcy
- Gastrolog
- Chirurg ogólny
- Endokrynolog
- Ginekolog
- Diabetolog
- Dermatolog/dermatolog dziecięcy
- Laryngolog
- Neurolog / neurolog dziecięcy
- Pulmonolog
- Kardiolog
- Proktolog
- Psychiatra
- Urolog
* zgodnie ze stanowiskiem NFZ świadczenia z wykorzystaniem systemu TELEPORADY mogą być realizowane na rzecz pacjentów kontynuujących opiekę w danej poradni specjalistycznej, zgodnie z ustalonym planem opieki i stanem klinicznym pacjenta. Pacjenci chcący skorzystać z danej poradni po raz pierwszy nie mają możliwości uzyskania świadczenia w ramach teleporady.
Teleporady w ramach POZ

- Umów się przez Infolinię pon-pt 7:00 – 20:30; sob 7:00 – 16:00: 42 633 78 01 42 633 56 61
Lekarz w trakcie teleporady:
- przeprowadza wywiad,
- wydaje zalecenia,
- wystawia e-recepty,
- a w razie potrzeby także e-zwolnienie.
Jeśli lekarz uzna, że pacjent potrzebuje wizyty bezpośredniej w przychodni, zaprosi na taką wizytę (w takiej sytuacji zwracamy koszt teleporady, pacjent opłaca standardową wizytę komercyjną w przychodni).
- Pamiętaj o wcześniejszym przygotowaniu się do teleporady. Przygotuj listę leków przyjmowanych na stałe oraz w obecnej chwili. Jeśli posiadasz wyniki badań wykonanych w ostatnim czasie, przygotuj je sobie, mogą okazać się pomocne w trakcie konsultacji. Lekarz przeprowadzi z Tobą dokładny wywiad lekarski, podczas którego zapyta m.in. o dolegliwości, niepokojące Cię objawy, choroby przewlekłe i te ostatnio przebyte.
- W celu opłacenia teleporady:
- dokonaj szybkiej i bezpiecznej opłaty poprzez Przelew 24. Wystarczy kliknąć link do płatności, który przyjdzie do Ciebie smsem lub na Twój adres mailowy.
lub
- wykonaj tradycyjny przelew na numer konta: 18 1240 3015 1111 0000 3412 7744 Salve Sp. z o.o. Sp.k. W tytule wpisz imię i nazwisko pacjenta oraz datę teleporady.Potwierdzenie bankowe przelewu wyślij na adres: centrum.telefoniczne@salve.pl najpóźniej godzinę przed wizytą.
- Jeżeli chcesz otrzymać fakturę Vat na firmę prześlij nam swój NIP.
Opłata za teleporadę:
Blik
Google Pay
Apple Pay
Karta płatnicza PayPro
Przelew tradycyjny
W razie pytań prosimy dzwonić na numery infolinii podane wyżej, pod którymi otrzymają Państwo wszystkie niezbędne informacje na temat TELEPORAD MEDYCZNYCH w Salve.