Jak skorzystać z TELEPORADY MEDYCZNEJ w Salve:

  • Umów się na telefoniczną poradę medyczną (na konkretny dzień i godzinę, dokładnie jak w przypadku zwykłej wizyty u lekarza) zarówno w ramach usług komercyjnych jak i w ramach NFZ. Telefonicznej konsultacji udzielają także lekarze Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ).Lekarz skontaktuje się z Tobą!

Teleporad w ramach usług komercyjnych udzielają:

  • Internista
  • Pediatra
  • Ortopeda / ortopeda dziecięcy
  • Okulista / okulista dziecięcy
  • Gastrolog
  • Chirurg ogólny
  • Endokrynolog
  • Ginekolog
  • Diabetolog
  • Dermatolog/dermatolog dziecięcy
  • Laryngolog
  • Neurolog / neurolog dziecięcy
  • Pulmonolog
  • Kardiolog
  • Proktolog
  • Psychiatra
  • Urolog

* zgodnie ze stanowiskiem NFZ świadczenia z wykorzystaniem systemu TELEPORADY mogą być realizowane na rzecz pacjentów kontynuujących opiekę w danej poradni specjalistycznej, zgodnie z ustalonym planem opieki i stanem klinicznym pacjenta. Pacjenci chcący skorzystać z danej poradni po raz pierwszy nie mają możliwości uzyskania świadczenia w ramach teleporady.

Teleporady w ramach POZ

Pobierz PDFPobierz regulamin teleporady

Lekarz w trakcie teleporady:

  • przeprowadza wywiad,
  • wydaje zalecenia,
  • wystawia e-recepty,
  • a w razie potrzeby także e-zwolnienie.

Jeśli lekarz uzna, że pacjent potrzebuje wizyty bezpośredniej w przychodni, zaprosi na taką wizytę (w takiej sytuacji zwracamy koszt teleporady, pacjent opłaca standardową wizytę komercyjną w przychodni).

  • Pamiętaj o wcześniejszym przygotowaniu się do teleporady. Przygotuj listę leków przyjmowanych na stałe oraz w obecnej chwili. Jeśli posiadasz wyniki badań wykonanych w ostatnim czasie, przygotuj je sobie, mogą okazać się pomocne w trakcie konsultacji. Lekarz przeprowadzi z Tobą dokładny wywiad lekarski, podczas którego zapyta m.in. o dolegliwości, niepokojące Cię objawy, choroby przewlekłe i te ostatnio przebyte.
  • Opłata za teleporadę:

  • W celu opłacenia teleporady:
    • dokonaj szybkiej i bezpiecznej opłaty poprzez Przelew 24. Wystarczy kliknąć link do płatności, który przyjdzie do Ciebie smsem lub na Twój adres mailowy.

    lub

    • wykonaj tradycyjny przelew na numer konta: 18 1240 3015 1111 0000 3412 7744 Salve Sp. z o.o. Sp.k. W tytule wpisz imię i nazwisko pacjenta oraz datę teleporady.Potwierdzenie bankowe przelewu wyślij na adres: centrum.telefoniczne@salve.pl najpóźniej godzinę przed wizytą.
  • Jeżeli chcesz otrzymać fakturę Vat na firmę prześlij nam swój NIP.
  • Przypominamy, że za Teleporady można płacić za pośrednictwem:
  • Blik
    Google Pay
    Apple Pay
    Karta płatnicza PayPro
    Przelew tradycyjny

    W razie pytań prosimy dzwonić na numery infolinii podane wyżej, pod którymi otrzymają Państwo wszystkie niezbędne informacje na temat TELEPORAD MEDYCZNYCH w Salve.