Teleporady z lekarzem

KONSULTACJE TELEFONICZNE Z LEKARZEM

Reagując na wymogi obecnej sytuacji, wprowadziliśmy i będziemy wprowadzać w przyszłości zaostrzone zasady bezpieczeństwa, konieczne zmiany oraz dodatkowe niezbędne usługi, które wynikają z troski o bezpieczeństwo i zdrowie naszych pacjentów oraz personelu.

Działając zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego zachęcamy, by w miarę możliwości, pozostać w domu, odłożyć niepilne wizyty, a jeśli istnieje potrzeba konsultacji medycznej, umówić telefoniczną z lekarzem.

Chroń siebie i innych – ogranicz liczbę wizyt w placówkach medycznych.

Jak skorzystać z TELEPORADY MEDYCZNEJ w Salve:

  • Umów się na telefoniczną poradę medyczną (na konkretny dzień i godzinę, dokładnie jak w przypadku zwykłej wizyty u lekarza) zarówno w ramach usług komercyjnych jak i w ramach NFZ. Telefonicznej konsultacji udzielają także lekarze Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ).

    Lekarz skontaktuje się z Tobą!

Teleporad w ramach usług komercyjnych udzielają:

  • Internista
  • Pediatra
  • Ortopeda / ortopeda dziecięcy
  • Okulista / okulista dziecięcy
  • Gastrolog
  • Chirurg ogólny
  • Endokrynolog
  • Ginekolog
  • Diabetolog
  • Dermatolog/dermatolog dziecięcy
  • Laryngolog
  • Neurolog / neurolog dziecięcy
  • Pulmonolog
  • Kardiolog
  • Proktolog
  • Psychiatra
  • Urolog

Teleporad w ramach NFZ * udzielają:

  • Ginekolog
  • Dermatolog
  • Kardiolog
  • Ortopeda
  • Gastrolog

* zgodnie ze stanowiskiem NFZ świadczenia z wykorzystaniem systemu TELEPORADY mogą być realizowane na rzecz pacjentów kontynuujących opiekę w danej poradni specjalistycznej, zgodnie z ustalonym planem opieki i stanem klinicznym pacjenta. Pacjenci chcący skorzystać z danej poradni po raz pierwszy nie mają możliwości uzyskania świadczenia w ramach teleporady.

Lekarz w trakcie teleporady:

    • przeprowadza wywiad,
    • wydaje zalecenia,
    • wystawia e-recepty,
    • a w razie potrzeby także e-zwolnienie.

Jeśli lekarz uzna, że pacjent potrzebuje wizyty bezpośredniej w przychodni, zaprosi na taką wizytę (w takiej sytuacji zwracamy koszt teleporady, pacjent opłaca standardową wizytę komercyjną w przychodni).

  • Pamiętaj o wcześniejszym przygotowaniu się do teleporady. Przygotuj listę leków przyjmowanych na stałe oraz w obecnej chwili. Jeśli posiadasz wyniki badań wykonanych w ostatnim czasie, przygotuj je sobie, mogą okazać się pomocne w trakcie konsultacji. Lekarz przeprowadzi z Tobą dokładny wywiad lekarski, podczas którego zapyta m.in. o dolegliwości, niepokojące Cię objawy, choroby przewlekłe i te ostatnio przebyte.
  • W celu opłacenia teleporady, prosimy o dokonanie przelewu na numer konta:
    18 1240 3015 1111 0000 3412 7744 Salve Sp. z o.o. Sp.k.
    W tytule wpisz imię i nazwisko pacjenta oraz datę teleporady.Potwierdzenie bankowe przelewu wyślij na adres: centrum.telefoniczne@salve.pl najpóźniej godzinę przed wizytą.
    Jeżeli chcesz otrzymać fakturę Vat na firmę prześlij nam swój NIP.

W razie pytań prosimy dzwonić na numery infolinii podane wyżej, pod którymi otrzymają Państwo wszystkie niezbędne informacje na temat TELEPORAD MEDYCZNYCH w Salve.