Miejsce pracy: Łyszkowice
Salve Medica Centrum Medyczne to czołowa placówka ochrony zdrowia w regionie. Naszą misją jest zapewnienie kompleksowej opieki medycznej na najwyższym poziomie. Z należną troską dbamy o zdrowie, intymność i godność każdego Pacjenta.
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi pacjenta,
- Koordynacja procesu obsługi pacjenta,
- Budowanie dobrych relacji z pacjentami i lekarzami,
- Wsparcie lekarzy i personelu medycznego w zakresie obsługi systemów,
- Sprzedaż usług medycznych i akcji promocyjnych,
- Obsługa systemów informatycznych do rejestracji pacjentów; rejestracja wizyt i badań laboratoryjnych w systemie,
- Dbanie o kompletność dokumentacji medycznej,
- Przestrzeganie obowiązujących procedur,
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku obsługi bezpośredniej/sprzedaży, mile widziane w obsłudze klienta premium,
- Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, terminowość,
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność, otwartość,
- Umiejętność działania pod presją czasu oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym (klinika czynna w godzinach 7:00 – 20:00) oraz w 1-2 soboty w miesiącu (7:00 do 15:00),
- Mile widziane doświadczenie w pracy w placówce medycznej,
- Mile widziane wykształcenie związane z obszarami medycznymi i okołomedycznymi.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia,
- Dostęp do abonamentu medycznego, karty sportowej, ubezpieczenia grupowego,
- Pracę pełną wyzwań i możliwość poznania branży medycznej „od środka”.