Specjalista ds. Obsługi Pacjenta - oferta pracy

Miejsce pracy: Przychodnie Salve lub Salve Medica

Salve to sieć czołowych placówek ochrony zdrowia w regionie. Naszą misją jest zapewnienie kompleksowej opieki medycznej na najwyższym poziomie. Dbamy o zdrowie, intymność i godność każdego Pacjenta.

Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

Twój zakres obowiązków:

  • Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi pacjenta (bezpośredniej oraz telefonicznej);
  • Koordynacja procesu obsługi pacjenta;
  • Budowanie dobrych relacji z pacjentami i lekarzami;
  • Sprzedaż usług medycznych i akcji promocyjnych;
  • Przestrzeganie obowiązujących procedur;
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy;
  • Obsługa systemów informatycznych do rejestracji pacjentów.

 

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku obsługi bezpośredniej/sprzedaży, mile widziane w obsłudze pacjenta VIP;
  • Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, terminowość;
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność, otwartość;
  • Umiejętność działania pod presją czasu oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych;
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym 7:00 – 14:00, 14:00-21:00, 10:00-18:00 oraz w 1-2 soboty w miesiącu od 7:00 do 15:00).

 

Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Pracę w pełnym wymiarze etatu,
  • Dostęp do usług prywatnej opieki medycznej, karty sportowej (dla Ciebie i dla Twoich bliskich – na preferencyjnych warunkach), ubezpieczenia grupowego,
  • Pracę pełną wyzwań i możliwość poznania branży medycznej „od środka”.
  • Osoby zainteresowane współpracą prosimy o wiadomość poprzez przycisk aplikuj.