Miejsce pracy: Biuro Salve, ul. Srebrzyńska 14
Salve to sieć czołowych placówek ochrony zdrowia w regionie. Naszą misją jest zapewnienie kompleksowej opieki medycznej na najwyższym poziomie. Dbamy o zdrowie, intymność i godność każdego Pacjenta.
Pracownik Infolinii
Twój zakres obowiązków:
- Telefoniczna obsługa pacjenta - umawianie wizyt, udzielanie informacji o badaniach,
- Obsługa systemów informatycznych związanych z rejestracją pacjentów,
- Obsługa poczty elektronicznej - przesyłanie wyników badań, informowanie pacjentów o zmianach terminów wizyt.
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w pracy z klientem (telefonicznej lub bezpośredniej),
- Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
- Komunikatywność, odporność na stres,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym (klinika czynna w godzinach 7:00 – 21:00) oraz w 1-2 soboty w miesiącu (7:00 do 15:00),
- Doświadczenie w branży medycznej (mile widziane).
Co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Dostęp do karty sportowej, ubezpieczenia grupowego,
- Pracę pełną wyzwań i możliwość poznania branży medycznej „od środka”,
- Niezbędny sprzęt i możliwość pracy zdalnej po trzech miesiącach wdrożenia.