Zastępca Dyrektora Szpitala

Miejsce pracy: Salve Medica, ul. Szparagowa 10

Salve Medica to sieć czołowych placówek ochrony zdrowia w regionie. Naszą misją jest zapewnienie kompleksowej opieki medycznej na najwyższym poziomie. Dbamy o zdrowie, intymność i godność każdego Pacjenta. 

Twój zakres obowiązków: 

  • Zarządzanie zespołem oddziałów onkologii, stacji dializ, chirurgii ogólnej i onkologicznej, ginekologii, położnictwa, neonatologii, ortopedii, laryngologii, okulistyki,
  • Realizacja celów biznesowych wyznaczonych przez Zarząd w tym celów finansowych, współtworzenie budżetów i bieżąca weryfikacja wykonania planu,
  • Dbanie o efektywność operacyjną i kosztową zarządzanych obszarów,
  • Stała analiza i monitoring wszystkich procesów i projektów wdrażanych w podległych jednostkach,
  • Inicjowanie i nadzór nad działaniami wprowadzającymi nowe projekty medyczne i technologie medyczne,
  • Nadzór nad jakością i bezpieczeństwem świadczonych usług medycznych,
  • Zabezpieczenie i optymalizacja zasobów ludzkich koniecznych do prawidłowej realizacji usług medycznych,
  • Zapewnienie spełniania wymogów prawnych i formalnych związanych z kierowaniem szpitalem,
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku placówki,
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami w tym MZ i NFZ,
  • Analiza rynku i poszukiwanie nowych możliwości rozwoju,
  • Wdrażanie, realizacja i monitoring standardów medycznych, procedur, instrukcji,
  • Prowadzenie oraz udział w projektach w oparciu o przyjętą metodologię zarządzania projektami.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu strukturą organizacyjną w branży medycznej (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu oddziałem szpitalnym),
  • Znajomość lokalnego rynku medycznego,
  • Znajomość przepisów prawnych związanych z branżą medyczną,
  • Umiejętność podejmowania decyzji strategicznych, wyznaczania i realizacji celów
  • biznesowych,
  • Doświadczenie w kierowaniu projektami,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne,
  • Umiejętność zarządzania sytuacjami kryzysowymi i zarządzania zmianą,
  • Kreatywność, innowacyjność, przedsiębiorczość,
  • Zdolności analityczne,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

To oferujemy: 

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Dostęp do karty sportowej (dla Ciebie i dla Twoich bliskich – na preferencyjnych warunkach), ubezpieczenia grupowego,
  • Udział w ciekawych projektach rozwojowych realizowanych w Spółce,
  • Możliwość korzystania z finansowania lub dofinansowania szkoleń oraz kursów zawodowych,
  • Pracę pełną wyzwań i możliwość poznania branży medycznej „od środka”.