Specjalista w Biurze Wsparcia Poradni

Miejsce pracy: Salve, ul. Szparagowa 10

Salve to sieć czołowych placówek ochrony zdrowia w regionie. Naszą misją jest zapewnienie kompleksowej opieki medycznej na najwyższym poziomie. Dbamy o zdrowie, intymność i godność każdego Pacjenta. 

Miejsce pracy: ul. Szparagowa 10, Łódź

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie raportów, zestawień i analiz poprzez gromadzenie danych z różnych źródeł,
  • Koordynacja obiegu dokumentów wewnątrz i na zewnątrz firmy,
  • Weryfikowanie informacji celem zapewnienia ciągłości działania procesów,
  • Obsługa korespondencji i kontakt z instytucjami zewnętrznymi,
  • Monitorowanie terminów i nadzór nad zgodnością procedur administracyjnych,
  • Dbanie o zgodność działań z przepisami (RODO, regulacje medyczne),
  • Współpraca z innymi działami w celu usprawnienia procesów administracyjnych. 

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy administracyjnej (mile widziane w placówce medycznej),
  • Bardzo dobra znajomość programu Excel, Power Point,
  • Umiejętność organizacji pracy, samodzielność i dokładność,
  • Umiejętność wyciągania wniosków w oparciu o dane,
  • Postawa proaktywna skierowana na poszukiwanie rozwiązań i wskazywanie działań,
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole. 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Dostęp do karty sportowej, ubezpieczenia grupowego,
  • Pracę pełną wyzwań i możliwość poznania branży medycznej „od środka”,
  • Wdrożenie do samodzielnego objęcia stanowiska,
  • Szkolenia zwiększające kwalifikacje zawodowe.