Miejsce pracy: Salve Medica, ul. Szparagowa 10
Salve Medica to sieć czołowych placówek ochrony zdrowia w regionie. Naszą misją jest zapewnienie kompleksowej opieki medycznej na najwyższym poziomie. Dbamy o zdrowie, intymność i godność każdego Pacjenta.
Twój zakres obowiązków:
- Analiza danych HR i ich interpretacja w kontekście potrzeb organizacyjnych oraz raportowanie ewentualnych odchyleń,
- Koordynowanie procesu budżetowania kosztów personalnych oraz kontrola jego wykonania,
- Tworzenie cyklicznych raportów i prezentacji z zakresu HR,
- Współpraca z menedżerami w celu właściwego kształtowania polityki wynagrodzeń,
- Udział w procesie podwyżkowym i awansowym,
- Monitorowanie analiz trendów na rynku pracy,
- Wdrażanie nowych rozwiązań i narzędzi w obszarze wspierającym analizę danych HR,
- Dostarczanie informacji i rekomendacji ułatwiających skuteczne podejmowanie decyzji.
Nasze wymagania:
- Min. 3-letnie doświadczenie na stanowiskach związanych z analizą danych i raportowaniem,
- Doskonała znajomość programu MS Excel,
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia lub pokrewne,
- Umiejętność analizy dużych zbiorów danych i wyciągania wniosków biznesowych,
- Zdolności komunikacyjne – umiejętność przedstawiania wyników analiz w sposób przystępny i zrozumiały,
- Wysoko rozwinięta świadomość biznesowa i nastawienie na partnera wewnętrznego.
Mile widziane:
- Doświadczenie w analizie danych HR,
- Znajomość podstawowych procesów w dziale HR.
To oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Dostęp do abonamentu medycznego, karty sportowej, ubezpieczenia grupowego,
- Pracę pełną wyzwań i możliwość poznania branży medycznej „od środka”.