Miejsce pracy: Salve, ul. Rzgowska 50a
Salve to sieć czołowych placówek ochrony zdrowia w regionie. Naszą misją jest zapewnienie kompleksowej opieki medycznej na najwyższym poziomie. Dbamy o zdrowie, intymność i godność każdego Pacjenta.
Twój zakres obowiązków:
- Prowadzenie obsługi biurowej i administracyjnej programów profilaktycznych,
- Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- Weryfikowanie paszportów technicznych urządzeń medycznych w placówce,
- Obsługiwanie reklamacji,
- Weryfikowanie świadczeń firm współpracujących,
- Utrzymywanie kontaktu z lekarzami,
- Zamawianie materiałów biurowych oraz druków,
- Weryfikowanie poprawności rozliczeń w PPS,
- Obsługiwanie administracyjne szczepień,
- Współpraca z działami Marketingu, Księgowości, Kadr.
Nasze wymagania:
- Dobra znajomość Excel,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, terminowość,
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność, otwartość,
- Umiejętność działania pod presją czasu oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych.
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Dostęp do abonamentu medycznego, karty sportowej (dla Ciebie i dla Twoich bliskich – na preferencyjnych warunkach), ubezpieczenia grupowego,
- Możliwość rozwoju zawodowego w organizacji,
- Pracę pełną wyzwań i możliwość poznania branży medycznej „od środka”.