Miejsce pracy: Salve Medica, ul. Szparagowa 10
Salve Medica to sieć czołowych placówek ochrony zdrowia w regionie. Naszą misją jest zapewnienie kompleksowej opieki medycznej na najwyższym poziomie. Dbamy o zdrowie, intymność i godność każdego Pacjenta.
Specjalista ds. Zakupów
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Składanie zamówień na towary i usługi zgodnie z istniejącymi potrzebami firmy,
- Prowadzenie procesu zakupowego,
- Współpraca i negocjacje z dostawcami,
- Kontrola terminowości i zgodności dostaw,
- Współpraca z zespołem i innymi działami w zakresie zapotrzebowania na towary i usługi,
- Współpraca z firmą sprzątającą - koordynowanie i wersyfikacja realizacji zleconych zadań,
- Koordynowanie procesu zamówień i dystrybucji odzieży medycznej,
- Dbanie o optymalizację kosztową w podejmowanych działaniach,
- Okazjonalne wsparcie podczas otwierania placówek medycznych – m.in. w zakresie aranżacji wnętrz.
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe),
- Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne,
- Kreatywność i samodzielność w działaniu,
- Świetna organizacja pracy,
- Sumienność, skrupulatność, zaangażowanie,
- Mile widziane - znajomość obszaru zamówień sprzętu medycznego oraz wiedza dotycząca prawa zamówień publicznych.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Dostęp do karty MultiSport (dla Ciebie i dla Twoich bliskich – na preferencyjnych warunkach), ubezpieczenia grupowego,
- Możliwość rozwoju zawodowego w organizacji,
- Udział w ciekawych projektach rozwojowych realizowanych w Spółce,
- Możliwość korzystania z finansowania lub dofinansowania szkoleń oraz kursów zawodowych,
- Pracę pełną wyzwań i możliwość poznania branży medycznej „od środka”.