Specjalista ds. Wsparcia IT

Salve Medica Centrum Medyczne to czołowa placówka ochrony zdrowia w regionie. Naszą misją jest zapewnienie kompleksowej opieki medycznej na najwyższym poziomie. Z należną troską dbamy o zdrowie, intymność i godność każdego Pacjenta.

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Bezpośrednią i zdalną obsługę zgłoszeń użytkowników w systemie HelpDesk IT,
  • Obsługę telefonu alarmowego działu Wsparcia IT,
  • Bieżące wsparcie użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania,
  • Diagnozowanie problemów z działaniem sieci LAN/Wi-Fi,
  • Konfigurację komputerów, drukarek, skanerów i telefonów,
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych,
  • Obsługę systemów klienckich Windows oraz pakietu Microsoft Office,
  • Konfigurację kont użytkowników w Windows Active Directory / Microsoft 365 / i innych systemach,
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu, dokumentacji IT oraz aktualizacja procedur,
  • Zarządzanie przestrzenią magazynową IT, w tym utrzymanie porządku w pomieszczeniach technicznych oraz przygotowywanie sprzętu do utylizacji lub przekazania.
  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi użytkowników i sprawnej komunikacji.

Nasze wymagania:

  • Dobra znajomość systemów Windows 10/11,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Znajomość zasad działania sieci komputerowych na poziomie podstawowym,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy z użytkownikiem,
  • Chęć nauki i rozwoju w obszarze IT,
  • Samodzielność i wysoka samoorganizacja,
  • Prawo jazdy kat. B – mile widziane.

Oferujemy Ci:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Dostęp do abonamentu medycznego, ubezpieczenia grupowego, karty MultiSport (dla Ciebie i dla Twoich bliskich – na preferencyjnych warunkach),
  • Udział w ciekawych projektach rozwojowych realizowanych w Spółce,
  • Możliwość korzystania z dofinansowania szkoleń.