Salve Medica Centrum Medyczne to czołowa placówka ochrony zdrowia w regionie. Naszą misją jest zapewnienie kompleksowej opieki medycznej na najwyższym poziomie. Z należną troską dbamy o zdrowie, intymność i godność każdego Pacjenta.
Będziesz odpowiedzialny/a za:
- Bezpośrednią i zdalną obsługę zgłoszeń użytkowników w systemie HelpDesk IT,
- Obsługę telefonu alarmowego działu Wsparcia IT,
- Bieżące wsparcie użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania,
- Diagnozowanie problemów z działaniem sieci LAN/Wi-Fi,
- Konfigurację komputerów, drukarek, skanerów i telefonów,
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych,
- Obsługę systemów klienckich Windows oraz pakietu Microsoft Office,
- Konfigurację kont użytkowników w Windows Active Directory / Microsoft 365 / i innych systemach,
- Prowadzenie ewidencji sprzętu, dokumentacji IT oraz aktualizacja procedur,
- Zarządzanie przestrzenią magazynową IT, w tym utrzymanie porządku w pomieszczeniach technicznych oraz przygotowywanie sprzętu do utylizacji lub przekazania.
- Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi użytkowników i sprawnej komunikacji.
Nasze wymagania:
- Dobra znajomość systemów Windows 10/11,
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Znajomość zasad działania sieci komputerowych na poziomie podstawowym,
- Komunikatywność i umiejętność pracy z użytkownikiem,
- Chęć nauki i rozwoju w obszarze IT,
- Samodzielność i wysoka samoorganizacja,
- Prawo jazdy kat. B – mile widziane.
Oferujemy Ci:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Dostęp do abonamentu medycznego, ubezpieczenia grupowego, karty MultiSport (dla Ciebie i dla Twoich bliskich – na preferencyjnych warunkach),
- Udział w ciekawych projektach rozwojowych realizowanych w Spółce,
- Możliwość korzystania z dofinansowania szkoleń.