Miejsce pracy: Salve, ul. Szparagowa 10
Salve to sieć czołowych placówek ochrony zdrowia w regionie. Naszą misją jest zapewnienie kompleksowej opieki medycznej na najwyższym poziomie. Dbamy o zdrowie, intymność i godność każdego Pacjenta.
Twój zakres obowiązków:
- Porządkowanie dokumentacji medycznej,
- Tworzenie teczek i akt,
- Klasyfikowanie dokumentacji,
- Sprawowanie pieczy nad archiwum,
- Wyszukiwanie i udostępnianie dokumentacji,
- Nadzorowanie i koordynacja obiegu dokumentacji,
- Obsługa korespondencji,
- Przygotowywanie korespondencji wychodzącej,
- Kserowanie i skanowanie dokumentów.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie na poziomie co najmniej średnim,
- Wysoka skrupulatność, odpowiedzialność oraz umiejętność efektywnej organizacji pracy,
- Dbałość o kulturę osobistą i profesjonalne podejście do obowiązków.
Mile widziane:
- Doświadczenie w obszarze pracy z dokumentacją medyczną
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Dostęp do karty sportowej (dla Ciebie i dla Twoich bliskich – na preferencyjnych warunkach), ubezpieczenia grupowego,
- Udział w ciekawych projektach rozwojowych realizowanych w Spółce,
- Możliwość korzystania z finansowania lub dofinansowania szkoleń oraz kursów zawodowych,
- Pracę pełną wyzwań i możliwość poznania branży medycznej „od środka”.