Miejsce pracy: Salve Medica, ul. Szparagowa 10
Salve Medica to sieć czołowych placówek ochrony zdrowia w regionie. Naszą misją jest zapewnienie kompleksowej opieki medycznej na najwyższym poziomie. Dbamy o zdrowie, intymność i godność każdego Pacjenta
Twój zakres obowiązków:
- Prowadzenie oraz realizację procesu zakupowego z uwzględnieniem obowiązujących procedur,
- Prowadzenie negocjacji w celu ustalenia korzystnych warunków handlowych,
- Wdrażanie strategii zakupowej,
- Zbieranie oraz analizę ofert zakupowych od dostawców w celu dokonania wyboru najbardziej opłacalnego rozwiązania,
- Budowanie długotrwałych relacji z dostawcami,
- Optymalizowanie budżetu zakupowego,
- Koordynowanie realizacji zadań zleconych usługodawcom zewnętrznym,
- Koordynowanie procesu zamówień i dystrybucji odzieży medycznej,
- Monitoring i analizę rynku pod kątem dynamiki cen,
- Współpracę z pozostałymi działami w zakresie zbierania zapotrzebowania na towary i usługi,
- Czynny udział w projektach prowadzonych przez Dział Zakupów.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zakupów,
- Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Samodzielność w zakresie podejmowanych działań,
- Umiejętność organizacji pracy własnej.
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży medycznej,
- Wiedza dotycząca prawa zamówień publicznych.
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Dostęp do karty sportowej, ubezpieczenia grupowego,
- Pracę pełną wyzwań i możliwość poznania branży medycznej „od środka”.